حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

قند و عسل خونه ما

1ماهگیت مبارک عروسکم

1393/5/31 13:47
نویسنده : مامان جونی
429 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ماه باهم بودنمون مبارک بند دلمبوس

خداروشکر میکنم بخاطر وجود پر خیر وبرکتت تو خانواده 4نفره مونبغل

تو دخمل خیلی خوب و آرومی هستی عزیزکم شبا خدارو شکر فقط 3بار بیدار میشی و شیر میخوری و میخوابی البته از هفته سوم یکم کولیک داری که اونم با قطره کولیکز که دکترت داده آروم میشه قربونه مهربونیات برم عشقکم برای کولیکت در تاریخ 5/23 رفتیم پیش دکتر محسن زاده اونجا 4کیلو نیم بودی و قدت شده بود 53 و دور سرت 36  1هفته بعدش بردمت مرکز بهداشت اونجا شده بودی 5کیلو و قدت 54س ودور سرت 37 ماالله داری روز به روز بزرگتر میشی عشق آسمونی منبغل

10 روزه بودی که بند نافت افتاد دقیقا قبل از رفتن به حموم 10 روزگیتجشن

20روزه بودی که رفتیم خونه عزیزجون من(مامان بزرگم) وگوشای خوشگلتو سوراخ کردی برای گوش اولیت یه گریه کوچولو و آروم کردی ولی برای دومی خیلی گریه کردی داشت دلم میترکید دردتو نبینم عزیزجونم ولی خب این یه مرحله از بزرگ شدنته که هرچی زودتر اتفاق بیوفته به نفعه خودتو دردشم کمتر الحمدلله بدش اصلا اذیت نشدی و الانم گوشواره ایی که خاله فایزه و عمو امیر برای چشم روشنی بهمون داده بودنو گوشت کردم البته خودمونم برات گوشواره گرفتیم ولی اونا برای الانت زوده و یه خرده سنگینه مبارکت باشه نفسمجشن

2 روز قبل از یه ماهگیت خاله اعظم و عقد کردیم همون روزم من گوشواره هاتو گوشت کردمجشن

حموم اولتو مامان جون و اعظم جون بردنت فکر کنم 5روزه بودی ولی از اون به بعد خودم میبرمت جونه دلم خیلی ماهی تو حموم آرومی و خوشت میاد از آب و حمومبوس

الانم موهای خوشگل و نازک جنینیت داره میریزه و داری کچل میشی ولی بجاش موهای خوشگلتری در میاری عروسکمبغل

دلغکاینم عکسای اولین ماهگرد زمینی شدنت که یه جشن کوچولویه 4نفره گرفتیمدلغک

                                ایشالله جشن 120سالگیت نفسممحبت

 

 

محبتحلما سادات جون و داداشیش سید محمد پارساجونمحبت

دلبندای مامان نفسام به نفساتون بندهبغل

فرشتهخدایای خوشگل و مهربونم همه فرشته ها رو در پناه خودت نگه دارفرشته

                                                 آمینمحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

معصومه
10 شهریور 93 21:08
خیلی گوگولین اینا ماشاالله چشم نخورن انشاالله این بوس ها هم برای مادر عروس :
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالله بزودی ببینیمتونبازم بیاین پیشمون
مامان خمبل و فنقول
15 شهریور 93 11:04
خداییشم عروسکه هزاااااااااااااااااااااااااااااااار ماشالله خدا حفظش کنه براتون
مامان جونی
پاسخ
ممنونم عزیزدلم نظر لطف شماستایشالله فرشته های شمام در پناه حق باشن