حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

قند و عسل خونه ما

چکاپ و واکسن 2ماهگی عسلم

1393/6/31 11:23
نویسنده : مامان جونی
615 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     محبتخوشگل مامان 2ماهگیت مبارکمحبت

امروز ساعت 8بود گه بهت استامینوفن دادم و بردمت مرکز بهداشت اول چکاپت کردکه

                                                    وزنت ماشالله خیلی خوب بود6350 گرم

                                                                      قدت هم 58 سانت

                                         دور سرت38/5 سانت بود شکر خدا همه چیز خیلی عالیه

بعدازاون نوبت واکسنت شد وااااااای وقتی پاتو گرفتم تا واکسنتو بزنن دلم داشت کباب میشد اینقدر اشک ریختی که کلی بی دست و پا شدم و نمیدونستم باید چیکار کنم ولی بعد از واکسنت یکم شیر خوردنی و آروم خوابیدی گل مامان قربونت برم الهی ماه گوچولوی من الانم مثل فرشته ها خوابیدی 

                                      بوسخیلی دوستت دارم عشقم به قول داداشی تا کره ماه

پ ن:عکساتو بزودی میزارم برات مامان فدات

پسندها (4)

نظرات (2)

هستی مامی
31 شهریور 93 12:03
ماشا الله ماشا الله ماشا الله 6350؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وزن اول تولدش چقدر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شیر خودت رو میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت چیا میخوری؟؟؟؟؟؟
مامان جونی
پاسخ
آره عزیزم 6350هست وزنش،وزن تولدش3670بود آره گلم شیر خودمو میدم بهش من فقط شیر گاو وحبوبات و بادمجونو سیب و هندوانه نمیخورم بقیه چیزا رو میخورم
هستی مامی
31 شهریور 93 12:03
راستی مجدد تولدت مبارک عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنونم خاله مهربون