حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

قند و عسل خونه ما

واکسن 4ماهگی عروسکم

1393/9/11 16:25
نویسنده : مامان جونی
564 بازدید
اشتراک گذاری

جشن4ماهگیت مبارک نفسمجشن

بلاخره با چند روز تاخیر  رفتیم واکسن 4ماهگیت رو زدیمخجالت

اول چکاپ شدی

وزنت7500گرم بود

قدت 62/5

دور سرت 41محبت

خداروشکر همه چی خوب و نرمال بود  وباز نوبت واکسنت شد بهداشتیار این دفعه ی مرکز بهداشت عوض شده بود و به نظرم دستش بهتر بود  خیلی اذیت نشدی یکم گریه کردی و زود ساکت شدی قبل از رفتنمون بهت استامینوفن دادم و بعداز اون خوابیدی تا شب خوب بودی و من هر 6ساعت بهت قطره استامینوفن دادم ولی نصف شد ساعتای 2/5 بود که دیدم وای چقدر داغی و تب داری و باباجونو صدا کردم و آوردیمت تو حال و لباستو کمتر کردمو یکم پاشویت کردم خنکتر شدی و تب اومد پایین چون اتاق خودمون گرم بود ترجیح داادم بقیه شب رو بریم تو اتاق داداش که خنکتره و اونجا راحتتر خوابیدی  منم هر چند دیقه یکبار چک میکردم ببینم تبت نره بالا  وخداروشکر بخیر گذشت و حالت خوب شد ولی من اون شب نتوستم خوب بخوابم عیبی نداره فرشته کوچولو تو خوب باش من فدات میشم

حلما سادات قبل از رفتن برای واکسن 4ماهگیش

اینم حلما سادات با کیک 4ماهگی مامان پز 

قربون خنده های نازت عزیــــــــــــــــــــــــــزم ایشالله همیشه بخندی بند دلممحبت

سید محمد پارسا ی عزیزم با آجیشبغلبوس

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

هستی مامی
16 آذر 93 9:11
سلام خاله جون ممنونم اره مثل بابام قد بلندم رمز هم به چشم عکس هم به چشم فدای خاله مهربون
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزمزهرا گلی رو ببوس خاله جون
مانی مامانو
20 آذر 93 17:27
آخی ماشالا به جفتشون
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم ماشالله به گا پسرای شما