حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

قند و عسل خونه ما

بدو بدوهای مامان...

1393/9/1 14:13
نویسنده : مامان جونی
452 بازدید
اشتراک گذاری

هرچی می دووم نمیدونم چرا نمیرسم وبلاگتو آپ کنم کلی عکس از 3ماهگی و4ماهگیت دارم که باید آپلود بشن و کلی حرف از این روزای قشنگت که داره تندو تند میگذره

امروز باید برای واکسن 4ماهگیت میبردمت ولی بخاطر مشغله زیادم نشد که صبح زود بریم و موند برای فردا چند روزی هم هست که سرماخوردی و الانم که بالا آوردن بهش اضافه شده داداشی هم این هفته امتحان پایانی حفظ موضوعی قرآنش هست که امتحان اونم کلی وقتمو گرفته باباجونتم که میان ترماش شروع شده و دیگه زیاد نمیتونه تو کارا بهم کمک کنه این شده که من موندم و این همه کار و اصلا نمیرسم که وبتو آپ کنم ولی عکسات همه محفوظه و در اسرع وقت آپلودشون میکنم بازم ببخش منو بخاطر این کم کاریم

یه عالمه بوس برای دخمل قشگم فرشته کوچولوی شیرین و دوست داشتنیه من این روزا خیلی صداهای عجیب و غریب از خودش در میاره و دستشم همش تو دهنشه و انگشتاشو با لثه هاش فشار میده 

پسندها (5)

نظرات (5)

شادی
1 آذر 93 15:15
آخی مامانی گرفتار. بله دیگه دو تا قند عسل داشتن اینهمه گرفتاری هم داره. ولی تا باشه از این دلخوشی ها. ببوسشون
ارام
2 آذر 93 11:12
الاااااااااااااااهي ماشاءالله چقدر بزرگ و ناز شده توو ختم واقعه هات التماس دعاي مخصوص
مامان جونی
پاسخ
قربونت عزیزم نظر لطفتهمن بیشتر التماس دعا دارم
الهام
6 آذر 93 16:47
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که به ما سرزدید و برام باعث افتخاره دوستی چون شما داشته باشم خدا بچه ها رو حفظ کنه و تو کارها شما رو یاری کنه من لینکتون می کنم عزیزم
مامان جونی
پاسخ
سلام بانووو به کلبه کوچک ولی گرم ما خوش اومدین و صفا آوردینمنم شما رو لینک کردم عزیزم ممنونم بابت دعای زیباتون
مامان خمبل و فنقول
7 آذر 93 6:58
ایشالا سلامتی باشه و به کارهای خوب و خوش مشغول باشین موفق باشین مادر خوب و نمونه
مامان جونی
پاسخ
ممنونم عزیزم حرفا شما همیشه بهم پشت گرمی میده پسرای خوشگل و دوست داشتنیتونو از طرف من ببوسین