حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

قند و عسل خونه ما

پایان 8ماهگی فرشته کوچولوم تو دل مامانش

1393/4/1 1:11
نویسنده : مامان جونی
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشتم عشقم جونم مونسم انیسممحبت

8ماه از باهم بودنمون میگذره و اینروزای فراموش نشدنی به سرعت برق و باد در گذرن تا چشم به هم بزنیم این ماهم تموم میشه و عروسک خوشگلم میاد تو بغلمبغل

عزیزدلم انشالله طبق تاریخی که دکتر گفته هدیه خدا تو شبای قدری که اون موقع میای بغلم تاریخ سزارینم 93/4/31یا 93/5/1 هست به لطف خدا و امام مهربونیا و همراهی شما و داداشی و بابای مهربونتون حفظ جزء 4قرآن هم تموم شد و الان اول جزء5 ام امیدوارم با اومدن تو هم بتونم این راه رو ادامه بدم

این ماه رو یکم با سختی گزروندیم خطابا یه درد شدید شبیه درد زایمان که 2روز بود داشتم تحملش میکردم  خودمو رسوندم به دکترغمگین اونم برام آزمایش ادرار اورژانسی نوشت و رفتم انجام دادم جوابش خیلی خخبر خوشی نبود تو ادرارم خون مشاهده شده بود که دکترم ازم پرسید سابقه سنگ کلیه داشتی گفتم نه !!!برام سونو گرافی نوشت و البته اونم اورژانسی رفتم سونو رو انجام دادم  و معلوم شده که بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله سنگ کلیه دارم وانگاری خون تو ادرارمم بخاطر دفع یه سنگ دیگه بوده که با اون دردای شبیه زایمان همراه بود آخه میگن دفع سنگ کلیه با یه دردی شبیه زایمان همراهه که خدا قسمت هیچ کس نکنه! خلاصه که این دردای شدید منووبابایی رو حسابی شکه کرده بودو ما فکر میکردیم که این دخملمونه که عجله داره برای دنیا اومدن که معلوم شد نه!!!اون یه سنگ کوچولو بوده  منو به این حالو روز انداخته بود خلاصه بعداز دکتر رفتنم با داروهایی که دکترم بهم داد حالم خداروشکر خوب شد و منم طبق گفته دکترم دارم حسابی آب و هندونه میخورم  ویکسره تو راهه دستشوییمخندونک

ولی خب دستشویی رفتن خیلی بهتر از اون دردای فراموش نشدنی هست چشمکخلاصه اینکه دخمل مامان این روزا با تمام شیرینهاشو سختیهاش داره تموم میشه منم امیدوارم که تو سالم و سلامت والبته صالح بیای بغلمو روزای شیرینتری رو باهم داشته باشیمبوس خیلی دوستت دارم و منتظر دیدن روی ماهتم گل بهشتی مامانفرشته

 

پسندها (4)

نظرات (6)

بــــــــــــاران
1 تیر 93 10:02
سلام عزیزم انشااله که چیزی نیست و هیچ مشکلی واسه تو ودوردونت پیش نمیاد ودخمل نازت تو بهترین شبای خدا به دنیا میاد و اونم حافظ قرآن میشه آمییییییییییییییییییییین التماس دعا
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم از اینکه هرروز بهمون سر میزنیمنم بهترینها رو برای تو فرشته ات از خدا میخوام
بــــــــــــاران
14 تیر 93 9:57
سلام تاریخ زایمانت مشخص نشد؟طبیعی هستی یا سه زارین؟
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم زایمانم سزارین هست فعلا که گفته ۳۱تیر یا۱مرداد و چون تاریخ طبیعیم ۸مرداد و خودش مردادیه احتمالا همون ۱مرداد میرم البته اگه تا این روز دخملمون طاقت بیاره چون الان تو این ماه ماهدردای شدیدی دارم و هر لحظه احساس میکنم داره دنیا میاد
بــــــــــــاران
14 تیر 93 14:30
عزیزم انشااله به وقت خودش بیاد خواهش میکنم بغلش کردی منو خیلی دعاکن
مامان جونی
پاسخ
ممنونم بابت دعات و بازم محتاج دعاتم چشم گلم حتما
بــــــــــــاران
22 تیر 93 9:54
سلام خوبی عزیزم ؟دردای یهویی بهترشدن؟برات بهترین زایمانو آرزو میکنم
بــــــــــــاران
31 تیر 93 9:29
سلام از مامان رکسانا تعجب نکن همه جا اینو نوشته عزیزم چطوری فردا ساعت چند میری واسه آوردن فرشته خشگلت وااااااااای چه اسم خشگلی گذاشتی واسش نامدار باشه این خانم گلتمنو بی خبر نزار بغلش کردی منم دعا کن حستو بچشم