حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

قند و عسل خونه ما

تو خوبی!!!؟؟؟

1392/9/12 20:02
نویسنده : مامان جونی
240 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی 

از دیشب نمیدونم چم شده حالم زیاد خوب نیست همش فکر میکنم یکی داره زیر دلمو ناخون میکشه یه همچین احساسی!!!نمیدونم چرا ؟؟؟؟هیچوقت تا حالا این احساسو نداشتم هیچ وقت حتی موقع بارداری داداشیت!!!!میدونم کار خوده شیطونته ناقلا خب نکن اینکارا رو با مامان!!!

فرشتم خودمو تو رو سپردم دسته خدا ایشالله خودش از همه چی حفظمون کنه فردا وقت دکتر گرفتم میخوام برم پیشش همون دکتر قبلیم از وقتی ازدواج کردم همیشه رفتم پیشش و داداشی رو هم همون خانم دکتر دنیا آورد دکتر خوب و مهربون و مؤمنینی هست دستشم خوبه اینکه حرف آدمو کامل و با حوصله گوش میکنه و جواب همه سؤالاتم رو میده 

فکر نکنی برات وقت نمیذارم یام اینکه کم توجهی میکنم نه عزیزدلم سرپای و جودم شده تو گلکم!!!ولی چون دفعه دومم بود با خودم میگفتم خیلی از این مراحلو یکبار گذرندمو شاید سؤالاتی که اونبار برام پیش میومد هی برای جواباش میرفتم دکتر اینبار خودم میدونمو لازم نیست اینقدر هی برم اونجا!!! ولی خب این حسی که من الان دارم و اصلا هم دوستش ندارم برام سؤال شده وبیشتر نگران سلامتی تویم گلکم بهمین خاطر فردا میرم دکتر توکل بخدا ببینم چی میشه نتیجشو حتما برات میامو مینویسم

                                                       قلبخدای خوشگلم خیلی دوستت دارم قلب

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان تینا و رایان
13 آذر 92 15:47
ایشالا چیزی نیست و همه طبیعیه-معمولا زیر دل درد میگیره جای نگرانی نیست ولی خوب حتما لازمه بری دکتر و آزمایشات و سونوگرافی لازم رو انجام بدی
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم
مامان تینا و رایان
14 آذر 92 14:49
دکتر رفتی؟چی گفت؟
مامان جونی
پاسخ
نه نرفتمموند برای شنبه
مامان تینا و رایان
15 آذر 92 22:58
ایشالا به سلامتی هنوز دردها هست؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون گلمنه الحملله بهترم کشف کردم چرا اونجوری میشم از نشستن طولانی مدتهامروز دارم میرم دکتر برام دعا کن
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 20:11
بیا زود بهمون خبر بده..خوبی الان؟دکتر رفتی؟چی شد؟ایشالا خوش خبری
مامان جونی
پاسخ
آره الحمدلله خوبم
باران
24 آذر 92 12:38
خداروشکرالان خوبیییییییییییییییییییییییییی
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهذبونم
قالب . آموزش . دخملی شکلک
1 دی 92 16:18
عزیزم میتونی بکگراندشم تغییر بدی هاااااا خوشگل میشه... تو آموزش ها هست... ایشاا.. به زودی قالب مامان باردار میزارم
مامان جونی
پاسخ
]چشم دوستمممنون مهربونم
هستی مامی
6 شهریور 93 19:07
سلام دختر خانوم گل روزت مبارک شما با دختری من همسن هستیم دختری من دو روز از شما بزرگتره باهاش دوست میشی؟
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم با کمال میل باعث افتخاره دوستی با شما من لینکتون کردم