حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد پارسا جونسید محمد پارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

قند و عسل خونه ما

جنسیت نی نی مون

1392/11/29 7:21
نویسنده : مامان جونی
2,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازمقلب

سلام دوست جونای خودم بغل

بلاخره جنسیته نی نی ما معلوم شدفرشته

اگه گفتین چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

بیاین ادامه مطلبچشمک

نی نی نازمون دخــــــــــــــــــــــــــــــــــــملهفرشتهقلب

هورااااااااااااااااااااا هوراهوراهورا

خدا جونم شکر بخاطر این همه لطفی که نسبت به این بنده سرپا تقصیرت داری

خدای خوشگلم خیلی ازت ممنونم که منو یه بار دیگه لایق مادر شدن دونستی و یه فرشته دیگه تو فرستادی تو دلم  خودت مراقب و محافظه همه ی نی نی ها باش 

خیلی دوستت دارم خدا جونم خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

اینم سونی ماه پیش که مربوط به nt بود

 

اینم عکس نی نی نازمون

 

اینم عکس و سونوی جدید که شنبه رفتم و خبر دخمل بودنتم همون روز شنیدم عزیز مامان محکم به مامان بچسب تا آخر 9ماهبغل

قدمت پر خیر و برکت ماه مامانقلب

پسندها (1)

نظرات (17)

مامانی تارا
29 بهمن 92 1:10
سلام مامانی ، خوشحالم که حال نی نیت خوبه، از خدا می خوام این 9 ماهه رو به سلامتی طی کنی و نی نیتو در اغوش بگیری
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم
باران
29 بهمن 92 11:28
ایییییییییییییییییییی جونم خداروشکر که حس ششمم اینبار اشتباه از آب دراومد البته جون دیر اعلام کردی من اینجوری حس کردم واگرنه روزای اول گفتم نازخانمه خخخخخخخخخخخخ عاشقشم نیومده الهی خدا برات حفظش کنه خیللللللللللللللللللی خوشحالم خیلییییییییییییییییییییی الحمدالله
مامان جونی
پاسخ
دیرکه نگفتم عزیزم گفتم که آخر برج اعلام میکنم شنبه رفتم سونو 2شنبه هم اعلام کردم شما یه خورده عجولی گلمممنونم عزیزم ایشالله منم بزودی برای باران تو ذوق کنم گلم
علامه كوچولو
29 بهمن 92 12:20
وووووووووووووووووي مباركه خانووم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم خیلی خوش آمدین گلم ایشالله بزودی به شما تبریک بگیم
مامان تینا و رایان
29 بهمن 92 12:57
عززززییییییممممممم مبارک باشه وایییییی خیلی خوشحال شدم روزمو ساختی ای جوووونم چقدر دلم میخواد زودی ببینمش چه خوب که زود جنسیت رو گفتن اینجا تا پایان 5 ماهگی مشخص نمیشه فکر کنم دستگاهای مشهد پیشرفته تر هستن نمیخوای تو اون وبلگ اعلام کنی؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونمقربونه لطفو محبتت عزیزمهنوز5 ماه دیگه مونده منم خیلی دلم میخواد ببینمش آره عزیزم این سونوگرافی که من میرم تو مشهد معروفه و هم دستگاهاش خیلی پیشرفته ست هم دکترش خیلی حاضق و البته مؤمن هست پارسا رو از اینم کوچکتر بود فکر کنم آخرای 3ماهگی بود گفت پسرهاعلام کردم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 بهمن 92 23:57
عزیز دلم خوشحالم که حال نی نی جون خوبه ایشالاه به سلامتی روزهای بارداریتون را طی کنید ممنونم که پیشمون اومدی عزیزم با اجازه لینگتون کردم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم بدعای شما دوستای خوب باعث افتخارمه عزیزم
الناز مامان طاها
30 بهمن 92 9:35
من هنوز نيومده بودم تو جواب كامنتت كه واسم گذاشته بودي گفتم دخمله،حالااااااااااا كه اومدم و ديدم حدسم درست بوده،خيليييييييييي خوشحال شدمواي كي بشه ببينيمش،فداش بشم منخيلييييييي خوشحال شدم حالا با كدوم اين شكلكها هيجانم و نشون بدم
مامان جونی
پاسخ
ممنون دوست جونم قربونت برم تو که از اول میگفتی دخمله مهربونفدای لطف و محبت طاها گلی رو ببوس عزیزم
خاله اکی
1 اسفند 92 15:14
به عنوان اولین خاله که تویی وبلاگت بهت تبریک میگم خودمو معرفی میکنم گل خاله جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون:خاله زهرابه قول داداشیت اکی جون عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم
خاله اکی
1 اسفند 92 15:20
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم به عنوان اولین خاله که توی وبلاگت نظر میزاره خودمو معرفی میکنم:خاله زهرابه قول دااداشی عزیزت اکی جون حضورتو تبریک میگم
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جون لطف کردی عزیزدلم بازم بیا پیشمون
مامان تینا و رایان
3 اسفند 92 8:04
مامانی اسم این فرشته انتخاب شده؟
مامان جونی
پاسخ
نه مامانیخیلی سخت هرچی من انتخاب میکنم محمد میگه نه!هرچی اون انتخاب کرده من خیلی خوشم نیومده!پارسا که میگه خواهرجونم اسمش پریاستنمیدونم از کجا شنیده این اسمو که با اسم خودشم میاد محمدم از اول حتی قبل از پارسا بیاد میگفت پارسا و پریسامن خودم که فعلا زهرا صداش میکنمچه همه تفاهمتا بینم دنیا بیاد چی بهش میاد
شادی
5 اسفند 92 9:38
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههه جیغ بنفششششششششششششششششششش بازم مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههه خیلی تبریک میگم عزیزم.
مامان جونی
پاسخ
فدات بشم دوست جونم ممنون بخاطر این همه ابراز احساساتدوست دارم هوارتاآوینا گلی رو از طرفه من بماچ عزیزم
مامان دانیال-ویانا
6 اسفند 92 23:34
سلاممممممممم عزیزای من الهی فداتوووووون بشم اااااااااااااااااای جون دلم الهی قربون دخملمون برم ایشالا که صحیح و سالم دنیا بیاد فداش بشم دلم ضعف میره واسه دیدن روی ماهش
مامان جونی
پاسخ
سلام به روی ماهت گلمخدانکنه خاله مهربونممنون از دعای خوبت عزیزممنم لحظه شماری میکنم برای اون روز
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 8:26
مامان جونی
پاسخ
فدای مهربونیات
مامان دانیال-ویانا
17 فروردین 93 15:35
سلام جیگری منم آدرس اون وبت و موخام
مامان جونی
پاسخ
سلام گلم اینم آدرس وبه دیگمونparsavorojak.niniweblog.com
سولماز
19 فروردین 93 22:24
سلام امیدوارم به خوشی فرشته کوچولوت در اغوش بگیری وسال جدید پر خیر وبرکت باشه به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم میخواستم بهت سر بزنم ولی آدرست اشتباهه
غزل
24 فروردین 93 9:30
سلام دوست جدیدم . خودم گشتم تا پیدات کردم .... واااااااااااای خوش به حالت من عاشق دخملم ...ایشالا سالم باشه و سالم و راحت به دنیا بیاد . اگه دوست داشتی با هم دوست باشیم به وب منم بیا وهروقت اجازه دادی من تو پیوندهام داشته باشمت خوشحال میشم ... راستی ... باقلوای تر دارم ... یه دونه دختر دارم ... دختر گل تو باغاس ... دختر عزیز باباس...نون برنجی دختر ... نازک نارنجی دختر ...قربون ناز واداش ... قربون چشم سیاش ... مامان میمیره براش ... بابا میمیره براش ...
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیــــــــــــزم ممنون که اومدی پیشمون شما بجمع دوستای ما پیوند شدی و با افتخار لینکتون کردمایشالله بزودی خدا بهت یه دخمل ناز و مامانی هدیه کنه
علامه کوچولو
26 فروردین 93 16:05
خصوصی لطفا
مامان جونی
پاسخ
ممنون از اعتمادت عزیزمکاشکی می موندولی خب هرچی خدا بخواد توکل به خودش
بابا و مامان
13 اردیبهشت 93 9:58